Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
//My Paridise

lawanan perumpuan........part 11
Thursday 8 December 2011 | 20:57 | 0 comments
                                           Tumblr_lvt7h12s4r1qfxdpeo1_500_large

"Hai girls.Boleh saya duduk bersama dengan awak?"
"Urmmm...Boleh."jawab mereka dengan bingung.Selepas Jssica duduk Marshanda pun berkata "Jessica,awak kakak ker adik.Sebab saya x selesalah kalo ada kawan saya yang ada kakak."

'Oh kalau itu saya x pasti."

Semasa mereka sedang berbual,Ibu Tasya dan Ayah Jessica pun balik.Mereka mempunyai berita gembira yang bahawa...."Tasya apa kata Tasya dan kawan Tasay duduk kat rumah kakak awak dan Jessica duduk di sini.Biar Mama ambil masa dengan Jessica dan papa ambil masa dengan kamu.Lagi pun awak tak rindu ke ayah awak.Tak per,rumh Jessica sama jer dengan rumah kita.Cuma bibik Jessica ada 7 dan kita ada 6.Kereta sama dan ada pemandu kereta.BOLEH TAK??"

Tasya memandang dan Jessica memandang Tasya.Mereka pun berangguk.

Ayah Jessica pun kata "Kalau macam tu Jesssica ikut papa untuk kemas beg.Tasya dan kawan Tasya,pergi kemas beg"

"OKEY!"

================================


Tasya dan kawanyer masuk ke dalam rumah JESSICA.

"WAH!!!!Cantiknya rumah Jessica.Macam istana."

"Tahu tak per."

Di rumah Tasya pula......


'Wah cantiknya rumah dia.Ada swimpool besar macamsaya punya.Wah banyak nyer anugerah cermelangnya.Ada sijil,throphy,dan ain-lain.2,4,6,8,10,12,14,16,18,20,22,24,26,28,30,32,34,36,38,40.42.44.46.48.50.52 sijil dan trophy dia ada,Kalau saya saya cuma ada 46 je.Sebagai kakak saya kena tunjuk contoh baik.'Bebel Jessica dalam hati.

okey meh saya tunjuk gambo Rumah Jessica :'


Depan


Belakang


Tangga


Living Room


Dapur dan ada piano.(mereka pandai main piano)


Bilik Tidur (Jessica suka warna unggu)


Bilik Air

Rumah Tasya pula :'


Depan


Belakang


Tannga (seperti yang saya katakan,mereka pandai main piano)


Living Room


Dapur


Bilik Tidur (Tasya suka warna pink)


Bilik Air

Dah puas tengok rumah mereka yan sungguh cantik?Sambung di rumah Tasya.

"Selamat malam mama."jawab Jessica sambil memeluk mamanya.Jessica masuk ke dalam bilik Tasya sambil bercakap "Rupa-rupanya adik saya suka warna pink.Kenapa tak dek warna unggu sikit jer?"

Di rumah Jessica...

"Selamat maam ayah"cakap tasya sambil memeluknya.Semasa mereka masuk ke dalabilik Jessica Tasya bercakap kepada kawan nya "Rupa-rupanya kakak saya suka warna Unggu.Kenapa tak dek warna pimk sikit jer?Wah dia pandai buat bajulah.Cantiknyer."

"Tahu takper.Okey meh saya bandingkan.Tasya,Marsha duduk sekajap.Saya nak buat pengunguman yang pertama sekali Tasya suka warna pink dan Jessica suka warna unggu.Unggu dan pink nak dekat sama.Kedua mereka pandai main piano.Piano Jessica di dapur dan piano Tasya dekat ngan tangga.Ketiga rumah Tasya dan Jessica cantik,besar dan kaya.Mereka ada swimpool yang besar di belakang dan yang lain semua nya cantik."

"Wooh.(tepuk tangan).Wooh."

"Jangan tepuk tangan lagi.Saya belum habis.yang terakhir sekali...Urrmm...Urmmm.Aha....Apa ya??.....Urmmmm.Aha yang akhir sekali mereka ada kereta Limo,Bugati Lambogini dan lain-lain.Okey sekarang boleh tepuk tangan.....................Hello tepuk tangan????...............Hei!!!!Oh mereka dah tidur.What ever."

Bersambung......

Older Post | Newer Post
Disclaimer



Bonjour fellas! Thank you for your visit and do leave your footprint on my tagboard. *wink


La Boss Tumblr



Do visit la boss tumblr : http://aisha-liyana.tumblr.com/

Music Box





Credit