Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
//My Paridise

lawanan perumpuan...... part 2
Monday 28 November 2011 | 18:50 | 0 comments
                                                         
 Semasa perjalanan ke kantin Jessica melanggar Tasya dengan sengaja.Jessica ialah ketua daripada kupulan The Wonderbats.Kumpulan Wonderbats ialah terkenal dalam sekolah baru Tasya.

Jessica : Opps,maaf.Hahaha.

Tasya  : Awak ni pahal nak cari gadoh ker?Kalo nak pergi ke guru besar dan cari psal gnan dia.

Jessica : Awak ni tahu tak siapa saya?

Tasya  : Tahu.Ratu sampah.

Jessica : Eh mana ada ok.Awaklah Ratu Sampah.Saya ni anak kepada bapa yang berkuasa.Saya boleh buat                        
              keluar dari sekolah ini.

Tasya  : Saya rasa bapa  awak ada hati yang baik bukan macam awak,gedik dan perasan cantik pastu ada
             hati yang busuk.Beza banyak betul antara awak berdua.Jom girls duduk kat situ.

Nadia  : Macam mana ni boss.Dia betul.Awak gedik dan perasan cantik pastu ada hati yang busuk.lepastu
            ayah awak  ada hati yang baik bukan macam awak.

Jessica : Apa awak cakap ?!? Saya gedik,ada hati busuk dan perasan cantik?!?!
         
Alisya  : Ia boss.

Jessica : Saya mana ada macam itu ! Girls time to pay back.


Beberapa jam kemudian loceng pun berbunyi.Masa rehat pun sudah tamat.Sementara itu,Kumpulan Tasya iatu,The Cool Girls pergi ke tandas.

Marshanda : Tasya awak ni hebatlah.

Ellysha        : A'a betul tu.Tiada orang pun yang berani cakap begitu.

Tasya         : Baru saya perasan,meraka sama kelas dengan kita dan siapa mereka ?

Ellysha        : Mereka tu The Wonderbats.Mereka porpular di sekolah ni.Saya benci mereka kerana mereka
                    ingatnya kalau ada ayah yang hebat-hebat dapat semua hak sekolah ini?Please,tak yah nak
                    perasan.

Marshanda : A'a.

Tasya         : Kalau begitu kite orang The Cool Girls.

Sementar mereka membebel di dalam tandas,Kumpulan The Wonderbats mendengar semua perkataan yang mereka ceritakan.

Jessica       : Huh!Perasan cool konon.Mari girls tutup pintu.Satu,dua,tiga.

Tasya         : Apa bunyi tu ?


Marshanda : Bunyi pintu.Tolong!Tolong!Kami terperangka di dalam tandas.Tolong!

 Ellysya       : AAAAAAAAHHHHHHHHHHH!!!!!! TOLONG!!!

Di atas tandas ada bilik guru.Mereka menjerit hingga cikgu mendengar.Cikgu rohana pun turun bawah.


Cikgu 
Rohana : HEY!Apa bunyi bising ni.Tinkatan 5 mengambil ujian percubaan PMR.

Tasya    : Ma ma af cikgu.Tadi tu ada orang perangkap kan kita.

Ellysya   : Betultu cikgu.

Cikgu    
Rohana    : Ahh1Alasan.Dahlah ponteng kelas.Denda awak kutip sampah dan esok saya akan ajar awak                       
                 sains kan.Saya akan kasih awak ujian dan beri cikgu 5 fakta tentang apa  awak yang dah belajar.


Kumpulan
Cool 
Girls          : Baiklah cikgu.


Bersambung......

Older Post | Newer Post
Disclaimer



Bonjour fellas! Thank you for your visit and do leave your footprint on my tagboard. *wink


La Boss Tumblr



Do visit la boss tumblr : http://aisha-liyana.tumblr.com/

Music Box





Credit