Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
//My Paridise

lawanan perumpuan....... part 1
Sunday 27 November 2011 | 22:15 | 0 comments
                         *warning - Ni ceirta dongeng.

                                     0f0c5b068f2c8b185906839a399698a6_large


Putri Tasya menunggu loceng berbunyi untuk beratur di sekolah barunya.Sekolahnya untuk perumpuan sahaja.Sementara menunggu loceng berbunyi,dia menggunakan masanya dengan baik seperti mebaca buku.Selepas bebberapa minit,loceng pun berbunyi.Tasya segera beratur di belakang sekali.Setelah perhimpunan sudah habis kelas 4 Aman segera pergi ke kelasnya.Tasya dapat duduk di sebelah budak perumpuan yang bernama Marshanda.

Marshanda : Hai!Nama saya Marshanda.Awak boleh panggil saya Marsha.

Tasya         : Hai.Nama saya Tasya.

Marshanda : Nanti nak rehat dengan saya tak?

Tasya         : Boleh juga.Boleh saya tanya? Di depan saya tu sapa?

Marshanda : Oh....Dia tu Ellysha.Tapi awak boleh panggil dia Elly.

Tasya         : Oh..Okay.

Tasya memanggil nama Elly dengan lemah lembut.

Tasya         : Hai Elly.Selamat berkenalan.

Elly             : Hai.Awak murid baru ke yang semua orang tengah cakap tu?

Tasya         : Ya.

Elly            : Oh

Marshanda : Wei,cikgu datang.

Cikgu 
Rohana      : Selamat pagi murid.Nama saya Puan Rohana.

Semua       : selamat pagi cikgu.


Cikgu 
Rohana      : Baiklah,buka buku teks Sains muka surat 4.

Locen pun berbunyi untuk masa rehat.

Tasya         : Jom Marsha.

Marshanda : OK.Jap,jom ajak Elly.


Tasya         : Ok.Elly jom rehat sama-sama .

Elly            : Ok.

Bersambung.....               

| Newer Post
Disclaimer



Bonjour fellas! Thank you for your visit and do leave your footprint on my tagboard. *wink


La Boss Tumblr



Do visit la boss tumblr : http://aisha-liyana.tumblr.com/

Music Box





Credit